Fisioterapia a Mataró

Les nostres sessions de fisioterapia son individualitzades i personalitzades, aplicant-ne algunes de les més avençades tècniques com el mètode HUMAN TECAR ® o el sistema K-Laser i combinant-ho tot amb la terapia manual, els estiraments o les manipulacions que considerem adients a cada cos y situació.

“L’eficiencia i l’efectivitat de cada una de les sessions és un dels nostres objectius del dia a dia”

Human Tecar ®

HCR d’Human Tecar ® és un estimulador electromagnètic de la microcirculació que activa el metabolisme del teixit biològic, estimulant el flux sanguini i la circulació limfàtica. Maximitza la capacitat del cos per recuperar, mantenir o restablir el seu equilibri i augmenta el rendiment.
.

XAMMAR_HUMAN_TECAR_5

¿QUE ES LA ANDULACIÓ?

A partir dels mateixos fonaments que sustenten les tècniques i els efectes del massatge, podem definir la andulació com un sistema de tecnologia avançat que emet ones a partir d’impulsos elèctrics generant vibracions per tot el cos combinant-los amb la calor emesa pels rajos infrarojos d’ona curta.

EFECTES DE LA ANDULACIÓ EN EL NOSTRE ORGANISME

A partir de l’activitat i l’estimulació desencadenats en el nostre organisme pel sistema per adulació obtenim efectes que permeten tractaments complementaris de múltiples i diverses patologies en diferents nivells biològics:

– En l’àmbit muscular, a més del seu efecte en la prevenció de les lesions musculars, permet el tractament complementari de les patologies cròniques amb patrons de dolor, com fibromiàlgia, l’astènia (o fatiga crònica) o l’artritis així com les malalties associades.
– En l’àmbit ossi, contribueix tant a la calcificació òssia en el cas de la osteopenia i l’osteoporosi com un augment de la mobilitat articular i una clara reducció del dolor en el cas de les artrosis, sent també efectiu sobre les hèrnies discals que deriven en ciatálgias o dolors musculars associats.
– En l’àmbit neurològic, l’acció de la andulació indueix a una relaxació del sistema nerviós que resulta altament efectiu davant quadres d’insomni, estrès, patrons de dolor agut, i fins i tot en la prevenció o disminució dels processos degeneratius derivats de patologia com el Parkinson o l’Esclerosi Múltiple.

Tan mateix, els efectes derivats tant de l’estimulació dels sistemes circulatoris i limfàtic, de l’acció de les vibracions sobre tots els teixits del cos, i de la consegüent millora i reforç del metabolisme, contribueixen de forma efectiva al tractament de problemes;

• Circulatoris reducció d’inflamació i de dolor en l’extremitat inferior.
  • Digestius i intestinals d’inflamació del greix visceral. Pérdua del greix acumulat al voltant dels músculs abdominals.
  • Dermatològica.
  • Afeccions sobre els teixits adiposos, cel·lulitis.

La osteopatía utilitza aquest concepte, per la qual cosa reconeix els trastorns funcionals i restaura els moviments necessaris per aconseguir una bona salut en l’ésser humà.

Magnetoteràpia

La magnetoteràpia és una tècnica terapèutica que porta aplicant-se des de l’antiguitat fins als nostres dies. Actua en l’àmbit cel·lular recuperant el potencial de membrana.

COM FUNCIONA

La membrana cel·lular oscil·la a una tensió entre -70 i -100 mV. Quan hi ha una disfunció, la tensió de la cèl·lula disminueix, trencant-se l’equilibri iònic entre el mitjà intracel·lular i l’extracel·lular. En ocórrer això, la cèl·lula és incapaç de respirar i alimentar-se correctament. En aplicar un camp magnètic polsant provoquem una inducció en la membrana cel·lular, recuperant amb això la seva tensió normal de treball i l’equilibri iònic.
Com en l’organisme existeixen diverses grandàries de cèl·lules, cadascuna oscil·larà a una tensió i freqüència determinades, en funció de la seva grandària. A causa d’això, com més freqüències siguem capaces d’aplicar simultàniament, més resposta cel·lular s’obtindrà.

L’equip BIOTESLA 3000 és l’idoni per a aplicacions terapèutiques corporals amb camps magnètics polsants. Fàcil maneig de l’aparell, ideal per a aplicacions corporals. Desplaçament manual del solenoide. La llitera està fabricada totalment en fusta per evitar distorsions del camp magnètic.
Freqüència de treball d’aplicació simultanieja des de 50 Hz fins a 15.000 Hz. Amb la possibilitat de commutació automàtica entre dues potències.
Gauss màxims al centre del solenoide: 75.
Tall automàtic de teràpia amb avís acústic en finalitzar.

PRINCIPALS APLICACIONS:

Processos reumàtics, Artropaties inflamatòries, Reumatismes periarticulars, Trastorns de l’ossificació, Traumatologia, medicina esportiva.

K-Laser

La Teràpia Làser d’Alta Potència penetra en profunditat en els teixits i accelera la regeneració cel·lular mitjançant l’augment d’energia disponible per aquestes. Així, les cèl·lules assimilen nutrients i s’alliberen dels productes de deixalla de l’interior a un major ritme; les cèl·lules de tendons, lligaments i músculs són reparades més ràpidament. Un curt temps de tractament gràcies a l’elevada potència i la facilitat d’aplicació, fan de la Teràpia K-Laser una eina ideal per tractar un gran nombre de patologies, buscant des de la bioestimulació dels teixits danyats a proporcionar un alleujament immediat del dolor.

Serveis

Espai de Fisioterapia a Mataró